פוד טראק

השכרת אוטו אוכל

חברתנו יצרנית רכבי אוכל (פוד טראק) . אנו משכירים רכבים אלו ומשתתפים עמם באירועים שונים כגון : אירועי חברה, אירועים פרטיים פסטיבלים ויריד מזון.

השכרת אוטו אוכל (פוד טראק)

פוד טראק, או בעברית אוטו אוכל, יכול להיות פתרון מעולה להגשת מזון באירוע. במקום להסתפק בהגשה משעממת לשולחנות או בעמדת בופה רגילה, אפשר לשלב את הרכב המתאים ולשדרג את האירוע באופן מיידי. מעבר לכך, השכרת הרכב היא פתרון מעולה לאירועים לקהל יעד מגוון: החל מאירועים פרטיים לחברים ומשפחה ועד אירועים אקסקלוסיביים לעובדים, יזמים או משקיעים.

לפוד טראק יש כמה יתרונות משמעותיים. קודם כל, אפשר לשלב אותו גם באירועי שטח וגם בגני אירועים. שנית, אפשר להגיש מתוכו את כל סוגי המזון. מעבר לכך, זו אטרקציה שמושכת אליה המון תשומת לב וכך היא משפרת את האירוע בלי שנצטרך לחרוג מהתקציב.

איך נבחר דוכני מזון לאירועים?

השאלה המתבקשת היא איך נבחר את הרכב ואת דוכני המזון המתאימים לאירוע. אז אחרי שמחליטים על אוטו אוכל ומתמקדים באפשרויות, מגלים שיש כמה טיפים שיכולים לסייע:

  • נגדיר את התקציב שלנו – הכי חשוב לבחור דוכני מזון שמתאימים למסגרת התקציב. חוץ מאשר המחיר על השכרת אוטו אוכל, נרצה למשל לבדוק כמה תעלה לנו השכרת מקפיא ומהן ההוצאות הנוספות על השכרת מאוורר או פתרונות קירור אחרים. כל אלו הן הוצאות נמוכות ביחס להשכרת הדוכן, אבל הן עשויות להצטבר יחד ולהשפיע על התקציב.
  • נחליט על קונספט מתאים – היתרון של דוכני מזון הוא שאפשר לשלב אותם עם עוד אטרקציות ופעילויות. כאן הדוגמא הכי טובה היא לשים למשל מכונת סוכר להשכרה ליד עמדת הריקודים כדי לאפשר לאורחים להתרענן, או ללכת על שולחנות בר להשכרה באירועים שבהם הקונספט הוא אלכוהול משובח ומנות קטנות. אחרי שנחליט על הקונספט המתאים, יהיה קל יותר למצוא את הפוד טראק הרלוונטי.
  • נתאים את האוכל לעונות השנה – יש דברים שרלוונטיים להפקת אירועים כל השנה ויש אחרים שמתאימים רק לתקופות מסוימות. שירות של השכרת כלים לדוגמא חשוב גם בחורף וגם בקיץ, אבל מרקים נרצה להגיש רק אם הטמפרטורות צונחות. באופן כללי, הסוד הוא לבחור דוכני מזון שבהם מגישים את התפריט שמתאים גם לעונות השנה וגם לאורחים.

השכרת דוכן מזון חובה בכל אירוע

האפשרות לתאם השכרת אוהל לאירוע מול אותה חברה שמקצה עבורנו דוכני מזון ופוד טראק היא חדשות מעולות. בזכותה, אנחנו יכולים כיום לשלב את דוכני המזון הכי טובים בכל אירוע וגם בתקציב הגיוני ומשתלם.

איך נתפעל דוכן מזון לאירועים

חברה מקצועית שמספקת לנו את האופציה של השכרת שולחנות לאירועים יחד עם ציוד חובה נוסף תעביר אותנו הדרכה לגבי תפעול הדוכנים. במידה ואנחנו רוצים להתעסק רק באורחים, אפשר לברר על אופציה להעסיק עובדי מזון שיתפעלו במקומנו את הדוכן. כך או אחרת, התפעול של הדוכנים לא אמור להיות מסובך וניתן לבצע אותו גם ללא ניסיון קודם.

alt

חיפושית

קרא עוד
alt

פוד טראק בר

קרא עוד
alt

Street Food

קרא עוד

יכול לעניין אותך גם

השכרת כלים לאירועים, לאירוע מושלם, חתונה, אירועים בטבע

השכרת כלים לאירועים - בישראל, ענף תכנון האירועים

קרא עוד

פוד טראק ירושלים

פוד טראק ירושלים - היכרות עם התענוגות הקולינריים

קרא עוד

מכונת סוכר להשכרה – שערות סבתא לאירוע

מכונת סוכר להשכרה (או שערות סבתא) - היכרות עם

קרא עוד
iconmail