איך להפיק אירוע בלי לקרוע את הכיס?

תוכן עניינים

איך להפיק אירוע בלי לקרוע את הכיס?  בחיינו הנהדרים יש כמה נקודות ציון שבהחלט כדאי לחגוג.

ימי הולדת הם סיבה למסיבה ואלה קורים פעם בשנה אולם יש אירועים גדולים יותר הקורים לנו פעם בחיים, לדוגמה: בריתה, בר/בת מצווה, חתונה ועוד. לא משנה אם האירועים הללו קשורים לאדם פרטי, אירועי חברה או כל סוג אירוע אחר – יש דבר אחד משותף לכל האירועים הללו והוא הוצאות גדולות. בדרך כלל כל אחד רוצה את האירוע הכי טוב, הכי יפה, הכי מושקע, הכי גדול וככל שהוא כזה כך גם ההוצאות הולכות וגדלות. לעתים רבות אם נסתכל על הפרטים הקטנים ונדע לצמצם היכן שניתן נוכל לחסוך כסף רב בארגון האירוע ולהפיק אירוע נהדר מבלי לקרוע את הכיס. הנה כמה טיפים היכן ניתן לחסוך.

מתחילים מבחירת המקום:

הבסיס לכל אירוע הוא המקום בו הוא מתקיים. חתונה, בר/בת מצווה ואירועים נוספים צריכים מקום שיכיל את כמות האנשים שאנו מזמינים. בדרך כלל אנשים יפנו לאולמות וגני אירועים שכן אלה כוללים גם שירותי מלצרים וצוות ניקיון וכו’. לכן הם גם יקרים יותר בדרך כלל. אם תוכלו לערוך את המסיבה בווילה למשל ולנקות בסוף בעצמכם (או אפילו להזמין חברת ניקיון בסיום האירוע) זה עדיין יעלה לכם זול יותר מאולם. אם זו מסיבה עד 20 אנשים ויש לכם בית קרקע והמסיבה נערכת בשעות מוקדמות יחסית תוכלו לערוך אותה בביתכם (כל עוד זה לא פוגע בשכנים). בעזרת השכרת ציוד לאירועים תוכלו לקחת את המסיבה לטבע: יער, ים, כל מה אחר שאפילו יחסוך לכם את עלויות שכירת המקום. באירועים באוויר הפתוח, מומלץ לארגן מראש פינות ישיבה וזולות לרווחת אורחי האירוע, מומלץ להיעזר בשירותי השכרת פופים ומחצלות לאירועים, המגיעים במבחר גדלים וסגנונות לבחירה.

אוכל זה הדבר הכי חשוב באירוע? כך תוכלו לחסוך בעלויות מבלי לחסוך על האורחים שלכם:

סביר להניח שתרצו להזמין אוכל מחברת קייטרינג וזה בסדר גמור. לעתים לקנות את המצרכים ולבזבז המון זמן לבשל בעצמכם זה פשוט לא אפשרי וגם לא משתלם. אך כל מה שאתם צריכים לעשות הוא השוואת מחירים בין חברות הקייטרינג השונות מה שעשוי לחסוך לכם בין מאות לאלפי שקלים עבור אותן המנות.

נותני שירותים ואטרקציות:

חבילת צילום לאירוע יכולה לעלות לכם אלפי שקלים. כבר עדיף לרכוש מצלמה ולתת למישהו מהמשפחה לצלם אתכם ואת האורחים. או לחילופין להזמין צלם אחד ולא צוות שלם מה שיפחית בעלויות. זו דוגמה אחת מיני רבות שיכולה להיות תקיפה לנותני שירותים שונים באירוע וכן לאטרקציות שונות שיש מגוון רחב מהן ותוכלו לבחור אטרקציות מוזלות יותר ולדאוג שכולם ייהנו.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

קורנדוג
ציוד לאירועים

פנקייק

קצת על פנקייק פנקייק הוא מאכל אהוב ופופולרי ברחבי העולם, שמתאים לארוחת בוקר, ארוחת צהריים

השכרת שולחנות קפה ערוכים
השכרת שולחנות

השכרת שולחנות קפה ערוכים

השכרת שולחנות קפה ערוכים – אירועים בהם משתתפים אנשים רבים מצריכים לוגיסטיקה גדולה ולפעמים מורכבת,

תוכן עניינים

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם
iconmail