הפקת אירוע בשטח בצל הקורונה

תוכן עניינים

וירוס הקורונה הפך את הפקת האירועים לאתגר לא פשוט. אך על אף המגבלות, אפשר וכדאי להמשיך להפיק אירועים. הזמן הוא המשאב היקר ביותר שיש לנו, לא נרצה לדחות שוב ושוב את החתונה או לבטל את חגיגת גיל המצוות. הפתרון שמאפשר הפקת אירועים תוך מקסימום משתתפים בהתאם להנחיית התו הסגול הוא הפקת אירועים בשטחים פתוחים.

חתונות קסומות ורומנטיות מתקיימות על חוף הים, אירועי בר מצווה מתקיימים בחוות סוסים ובריתות על הדשא במושב. את האירועים מלווים שמיים מכוסים בכוכבים, מדורות, עמדות גריל, פרחים, שבילים, אוויר צח ואווירה קסומה של חופש וטבע. כאשר מאבזרים ומכינים נכון את השטח אפשר להפוך כל מקום למתחם אירועים יוקרתי ומפנק.

כמה עולה להפיק אירוע בשטח?

הפקה של אירועים בשטח מאפשרת לכם לשלוט בתקציב. בניגוד להפקת אירועים באולם אירועים שדורשת מכם להתאים את עצמכם לתנאים של המקום, בהפקת אירועים בשטח יש לכם הרבה יותר חופש לבחור. אתם ורק אתם מחליטים במה תרצו להשקיע יותר והיכן תעדיפו לחסוך. שימו לב שיהיה עליכם לכלול בתקציב הוצאות כמו השכרת תאי שירותים, השכרת גנרטורים, מצננים להשכרה או פטריות חימום, הרחקת מזיקים, תאורה ועוד. על מנת לנצל נכון את התקציב ולהפיק את האירוע שתמיד חלמתם עליו מבלי לחרוג מהסכום שקבעתם מראש, כדאי לפנות אל חברת הפקת אירועים מנוסה שהפיקה כבר בהצלחה מספר אירועי שטח בתקופת הקורונה.

טיפים לבחירה חכמה של חברת הפקות לאירוע שטח

המפתח לאירוע מוצלח יהיה בחירה בחברת הפקה מנוסה שמתמחה באירועי שטח והשכרת ציוד לאירועים. כדאי לתת עדיפות לחברות שמחזיקות ברשותן באופן קבוע מלאי של ציוד שמתאים לאירועי חוץ. חשוב לבדוק מה כולל השירות שניתן לכם מהחברה והאם תקבלו ייעוץ וסיוע בהשכרת ציוד שאינו מסופק על ידי החברה. אל תשכחו לברר האם המחיר כולל גם שירותי שינוע, התקנה ופירוק של הציוד. השכרת ציוד לאירוע חייבת להתבצע מספר חודשים לפני מועד האירוע. זאת על מנת לאפשר הערכות, שינוע, הקמה, הכנה של השטח ומענה לאי התאמות.

מה חשוב לזכור כשמפיקים אירוע בשטח בקיץ?

עונת הקיץ בישראל היא העונה בה מתקיימים רוב האירועים. הפקה של אירועי שטח בעונת הקיץ מחייבת אותנו במתן מענה לטמפרטורות הגבוהות. בכדי להבטיח את הנוחות של האורחים שלכם חשוב לשכור מראש מצננים לאירוע יחד עם מאווררים. בימים חמים נשלב בתפריט מנות קלילות ולא נשכח לתכנן מראש גם הרחקת חרקים עוקצים מהמתחם. אם תרצו לספק לאורחים שלכם גם אופציה של מתחם ממוזג תוכלו לשכור אוהל אירועים ממוזג.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם
iconmail