השכרת שמשיות גדולות להשכרה

תוכן עניינים

שמשיות להשכרה – את השמש הישראלית החמימה כולנו מאוד אוהבים, אך כאשר אנחנו מגיעים אל אירועי שטח מיד נחפש פינה מוצלת וקרירה.

השכרת שמשיות גדולות אידאלית להצללה של מתחמי אירוע גדולים, בינוניים וקטנים. היתרון הגדול של השמשיות הוא האפשרות לספק במהרה פינות מוצלות ללא צורך בהתקנה יקרה או עבודה בגובה. השמשיות יוצרות גם אווירה נעימה, מזמינה ומלאה בסטייל. השכרת שמשיות נפוצה באירועים עסקיים, משפחתיים וחברתיים.

מתי כדאי לשכור שמשיות גדולות לאירוע?

אם האירוע שלכם מתקיים במתחם חיצוני מצופה מכם לספק פינות ישיבה מוצלות. על שולחנות האוכל, שולחנות הבר ופינות הישיבה להיות מוצלים. האורחים שלכם ברובם צפויים להעדיף את הפינות המוצלות כך שעליכם להקפיד לשכור כמות מתאימה של שמשיות. הבחירה בשמשיות גדולות מבטיחה הצלה מלאה לשולחנות ופינות ישיבה ללא פגיעה במרחב התנועה. השמשיות מהוות פתרון הצללה דקורטיבי לכל דבר.

 

כמה שמשיות להשכרה צריך לאירוע?

את מספר השמשיות נקבע בהתאם לתנאי השטח, שעת האירוע והמאפיינים של האורחים. אם אין במתחם אזורים מוצלים כלל ואתם יודעים שרוב העובדים שלכם יעדיפו לשהות בפינה מוצלת – תקפידו להתאים בין מספר השמשיות לבין מספר פינות הישיבה או שולחנות האוכל. כאשר מדובר בקהל צעיר שמגיע אל אירוע שמתקיים בשעות אחר הצהריים סביר להניח ש-25% מהאורחים שלכם יעדיפו פינת ישיבה חשופה לשמש. במידה ומדובר באירוע שמתקיים בשעת צהריים חמה נשכור כמות גדולה של שמשיות ונוסיף גם פתרונות קירור.

 

השכרת שמשיות גדולות לאירוע בטבע

כיום, המילה האחרונה בתחום האירועים שייכת לסגנון עיצוב חופשי ופשוט. אם הקהל שלכם ברובו צעיר כדאי לבחון אופציה של ריהוט המתחם עם פופים, מחצלות ושמשיות להשכרה. פינות הישיבה מעודדות רביצה משותפת ומעודדות כך יצירת קשרים חברתיים. השכרת שמשיות גדולות ליצירת פינות זולה נוחות תהיה פתרון זול להפקת אירוע בשטח. בהתאם למאפיינים של האירוע אפשר יהיה להחליף את הפופים בפינות רביצה מרוהטות ספות נמוכות עם כריות גדולות. שמשיות אידאליות בעבור אירועי חברה, אירועים חברתיים, אירועים משפחתיים ומסיבות בחוף הים.

 

משב רוח רענן בעונת אירועים עמוסה

כיום כאשר רוב האירועים דומים זה לזה, יש לכם הזדמנות לתכנן אירוע מיוחד שיהפוך לשיחת היום. את החתונה הרומנטית שלכם על חוף הים אף אחד לא ישכח. עם חברת השכרת ריהוט לאירועים שמספקת מענה מלא הפקת אירוע שטח הופכת לפעולה פשוטה ולא יקרה. הצבת שמשיות אפשרית בכל סוגי המתחמים ללא צורך באישורים.

 

מה חשוב לוודא כשמתאמים השכרת שמשיות גדולות לאירוע?

  1. כמות פריטים שתואמת את מספר האורחים
  2. הצעת מחיר מפורטת עם מחירים ברורים
  3. עמידה בזמנים (מתחם האירוח צריך להיות מוכן לפחות שעתיים לפני תחילת האירוע)
  4. קבלת ציוד תקין, בטיחותי לשימוש ונקי
  5. התאמה של הציוד לתנאי השטח ולסגנון העיצוב
  6. הובלה, התקנה ואיסוף של פריטי הריהוט

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם
iconmail