השכרת מאוורר לאירוע – לנצח את החום

תוכן עניינים

השכרת מאוורר לאירוע – החום הישראלי ידוע בטמפרטורות גבוהות ואחוזי לחות גבוהים שגורמים לכולנו לחשוב פעמיים לפני כל יציאה מהבית הממוזג. מיד כאשר האורחים שלכם יגלו שאתם מתכננים לארח אותם במתחם חיצוני ביום קיץ חם, הם יתחילו להזיע ולחשוש.

לכם יש את היכולת להרגיע אותם, אתם הרי תאמתם מראש השכרת מאווררים לאירוע והוספתם אלמנטים נוספים לצינון האווירה. ציינו מראש בהזמנה שיהיו במתחם מאווררים עם מים או ללא מים ותצליחו כך להרגיע את האורחים.

כאשר אתם מחליטים לארח אירוע בשטח, אתם מתחייבים לספק מענה מלא לכל הצרכים והציפיות של כלל האורחים. משמעות הדבר היא הסדרת גופי תאורה, השכרת גנרטורים, סלילת שבילים, השכרת כיסאות, אוהלים להשכרה, השכרת שולחנות לאירועים, הגנה מפני חרקים עוקצים, הצללה כגון שמשיות גדולות, הצבת תאי שירותים (כולל תא שירותים נגיש לנכים בהתאם לצורך), השכרת מאווררים וכן הלאה. רגע לפני שאתם נבהלים מרשימת המשימות ומוותרים על החלום, צרו קשר עם חברה שמשכירה ציוד לאירועי שטח ותגלו שאפשר לשכור את כל הציוד הדרוש לאירוע במקום אחד.

יתרונות של השכרת מאווררים לאירועים

כאשר אתם ניגשים לחברה להשכרת מאוורר לאירוע את מספר המאווררים וסוגם תבחרו בהתאם לגודל של מתחם האירוע, כמות האורחים, התנאים בשטח ומזג האוויר הצפוי. בימי הקיץ החמים כדאי להציב מאווררים במתחם קבלת הפנים ולארח את האירוע באוהל אירועים ממוזג. במידת הצורך ניתן יהיה לתאם השכרת מאווררים תעשייתיים חזקים במיוחד. יתרונות של השכרת מאווררים לאירועים באים לידי ביטוי בהפעלה מהירה ללא צורך בהתקנה (מחברים לשקע חשמל ומפעילים מיד), צריכת חשמל נמוכה, מחיר שווה לכל כיס, שינוע קל ומהיר ממקום למקום, התאמה לתנאי שטח.

מתי כדאי לשכור מאוורר עם מים?

לאחר שהשקעתם את כל כולכם בהפקת האירוע, לא תרצו לחסוך דווקא בפרט שעתיד להשפיע על האווירה באירוע כולו. החום הכבד של חודשי הקיץ יכביד על האורחים ויעכיר את האווירה באירוע. כדאי להוסיף מספר מאווררים עם דגש על מאווררים עם מים בכל מתחם אירועים חיצוני או פנימי. עונת הקיץ היא עונת האירועים בישראל כך שצפוי ביקוש רב למאווררים ועליכם להקדים לשריין מאווררים לתאריך שלכם. כדאי לשלב מאווררים גם במתחמים ממוזגים לטובת פיזור יעיל של האוויר הקר.

כמה מאוורים כדאי לשכור?

כמות המאווררים נקבעת בהתאם לשעה בה מתקיים האירוע (בוקר, צהריים, ערב), כמות האורחים וגודל המתחם. עדכנו את החברה בכל הפרטים של האירוע במעמד ההזמנה ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית, שירות אדיב ומענה מפורט לשאלות. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.

אנו מתמחים בהשכרת ציוד לאירועים ומאווררים בפרט – צרו איתנו קשר ואנחנו נעזור לכם לתכנן את האירוע המושלם!

 

מאמרים שיכולים לעניין אותך

מאווררים בירושלים
בלוג

השכרת מקרר לאירוע

רוצים לתכנן את האירוע שלכם עם אוכל שיישמר בקירור במקום? השכרת מקרר לאירוע זוהי תהיה

תוכן עניינים

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם
iconmail