מדריך לארגון חתונה בשטח בעזרת השכרת ציוד

תוכן עניינים

הפקת חתונה בחוף הים או על הדשא המושב מגשימה לכם חלום ודורשת מכם היערכות מתאימה. על מנת להבטיח את הנוחות של האורחים שלכם ולאפשר את הפקת האירוע, יהיה עליכם לפנות אל חברת השכרת ציוד לאירועים ולבצע הזמנה בהתאם לסוג האירוע, התנאים בשטח, מזג האוויר הצפוי, שיקולי תקציב והעדפה אישית. אם אתם מפיקים לראשונה אירוע בשטח כדאי לפנות אל חברה הפקת אירועים ולקבל מהם ליווי מלא.

חתונות בטבע הפכו בשנים האחרונות לטרנד בענף האירועים בישראל. חתונה תחת כיפת השמיים אכן תהיה רומנטית וקסומה כל עוד מתכננים אותה נכון ומאבזרים את המתחם בכל הדרוש. חשוב להבין שהפקה של חתונה בטבע מחייבת אתכם בהתייחסות לכל הפרטים הקטנים שנראים לזוגות אחרים שהתחתנו באולם אירועים כמובנים מאליהם. השכרת ציוד לחתונה בשטח כוללת בנוסף לשולחנות וכיסאות לישיבה גם השכרת פופים ומחצלות, תאי שירותים, מכלי מים לשטיפת ידיים, מתקני הצללה, מאווררים / פטריות חימום, כלי אוכל, פינות ישיבה, עמדת בר, גופי תאורה, לפידים להרחקת יתושים, פחי אשפה ועוד הרבה יותר.

הפקת אירוע חתונה בשטח – איך מתחילים?

לקחתם על עצמכם משימה לא פשוטה אך אפשרית. עם חברת הפקת אירועים מנוסה לצדכם תהיה לכם חתונה יפהפייה ומיוחדת שכולם ידברו עליה. אנו נסביר כאן איך לבחור חברה להשכרת ציוד ונספק טיפים וציוד לארגון אירוע בחוץ עם דגש על חתונות. הניסיון של חברת ההפקות הוא המפתח להצלחת האירוע שלכם. הצוותים המקצועיים עובדים בצורה מסודרת על פי צ’ק ליסטים ומצליחים כך להכין בצורה מדויקת ומהירה את המתחם לאירוע.

מה חשוב לדעת לקראת השכרת ציוד לחתונה בטבע?

השכרת ציוד נתכנן ונבצע בהתאם לתנאים בשטח, מזג האוויר, אופי האירוע ומספר המשתתפים. על הציוד לשרת את הפקת אירוע החתונה, לתמוך בקונספט שלכם ולהבטיח לאורחים מתחם אירוח נוח, נעים ומזמין כגון שולחנות בר ופינות זולה מפנקות. הצוות ירכיב את רשימת הציוד על פי מזג האוויר הצפוי, דרישה לאוהל, מספר האורחים והתנאים בשטח. על מנת לחסוך לעצכם הוצאות מיותרות או שיבושים של הרגע האחרון חשוב לקבוע מראש את רשימת האורחים ולהזמין בהתאם כמות נכונה של שולחנות, כיסאות, כלי אוכל, תאי שירותים ומתקני חימום או אוורור. הכמות של הציוד משפיעה על המחיר – כדאי להימנע מהזמנת ציוד מיותר.

היכן כדאי לשכור ציוד לאירוע?

אתם מתחתנים רק פעם בחיים כך שתרצו לבחור בטוב ביותר ולא להתפשר על פחות. עם צוות מקצועי לצדכם אתם תהיו הרבה יותר רגועים. תחסכו לעצמכם לחצים, מתחים וריבים כאשר תבחרו נכון בצוות הפקה מנוסה שיידע להרגיע אתכם, להשיב בסבלנות לשאלות, לנהל את התקציב בצורה חסכונית ולדאוג לכל הפרטים הקטנים והגדולים.

שימו לב, את הציוד לאירוע כדאי לשכור רק לאחר בחירת המיקום, המועד וקביעת כמות האורחים. למשל, באירוע המתרחש בעיר רעננה, יש לוודא לנוחיותכם כי קיים שירות השכרת ציוד לאירועים ברעננה. הייעוץ המקצועי הכרחי להרכבת רשימת ציוד מפורטת ומקיפה שתואמת את תנאי החוץ, את מזג האוויר ואת הציפיות שלכם. אל תתפשרו על פחות מחברת וותיקה, מנוסה ואמינה.

 

מאמרים שיכולים לעניין אותך

פטריות חימום לאירועים
בלוג

פטריות חימום להשכרה

פטריות חימום להשכרה – עד לפני מספר שנים, היינו מקיימים חתונות ואירועים אחרים תחת כיפת

תוכן עניינים

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם
iconmail