מכונת סוכר להשכרה לאירועים

תוכן עניינים

מכונת סוכר להשכרה לאירועים – את מכונת הסוכר כולנו מכירים, אך לא בשמה הפורמלי כמכונת סוכר אלא כמכונה המייצרת ‘שערות סבתא’ שהיינו אוכלים בכמויות כשהיינו ילדים.

בעבר הרחוק, ‘שערות סבתא’ היה הממתק האהוב על כולם, ובעיקר בימי החורף הקפואים בהם מקל העץ היה מסתובב בתוך המכונה והיינו יושבים מהופנטים למולה ומחכים לרגע שבו נוכל לנגוס בסוכר המתמוסס לנו על הלשון.

בעבר מכונות אלו עוד היו מפוזרות לא בכמות גדולה מדי בטיילת, ברחובות שונים בעיר תל אביב ומדי פעם גם באירועים אלו ואחרים. עם השנים התפתח התחום בעולם האירועים, וכעת המכונה נחשבת לאטרקציה איכותית ומתוקה במיוחד.

 

מכונת סוכר לכל אירוע – כי אירוע מתוק הוא אירוע עם טעם של עוד

כיום קשה למצוא אירוע שאין בו אטרקציה זו או אחרת. אחת האטרקציות היותר פופולריות וידועות לנו כקלאסיקה מתוקה במיוחד היא מכונת סוכר. מכונת סוכר להשכרה לאירוע היא אטרקציה שיכולה בקלות להפוך כל אירוע עם אווירה אחרת.

יש לכך כמובן לא מעט סיבות החל מהטעם המתוק של הסוכר, אבל האלמנט הקלאסי מרגיש אחרת. אירוע שיש בו אטרקציות שמחזירות גם אותנו בעלי האירוע לזיכרונות ילדות מתוקים יכולים להפוך כל מתחם לעולם אחר, ובאווירה נהדרת.

האווירה מתחילה עוד ברגע שאנחנו נכנסים לאירוע ומרגישים את הריח המתוק באוויר, וממשיכה בצפייה בהכנת אותן ‘שערות סבתא’ מתוקות הזכורות לנו כה לטובה וכמובן עד הביס המיוחל והלאה.

המכונה מופעלת על ידי מנוע, מנוע זה יוצר סיבובים מהירים המפיקים חום. פעולות אלו מפזרות סוכר מתוק בסיר מעל המנוע, שלבסוף יוצרים את שערות הסבתא. אפשר להשתמש בסוכר רגיל, ואפשר גם להשתמש בסוכר חום או בסוכר עם צבעי מאכל. את הסוכר שופכים אל ראש המכונה וגוף החימום ממיס אותו באמצעות החורים הקטנים והתנועה הסיבובית.

לא בכדי מדובר בנושא שמעסיק כל מי שמפיק אירוע זה או אחר, החברות המקצועיות המציעות שירותי מכונת סוכר להשכרה או השכרת כלים לאירועים בוחרים בקפידה את חומרי הגלם של הכלים הללו ודואגים לכך שהאיכות תהיה ללא פשרות, על מנת שתוכלו לקבל את מקסימום התוצאות מהמכשור אותו אתם שוכרים לאירוע.

מוצרים ומאמרים נוספים:

 

לאיזה אירועים מתאימה מכונת הסוכר להשכרה

כשמדובר על אירועים, זה די ברור שאוכל הוא אלמנט מנצח. ולכן קינוחים לאירועים הם מאז ומתמיד היוו כוכבי האירוע, גם כאשר הם הגיעו בתור אטרקציה זו או אחרת כגון מכונת סוכר או שיערות סבתא לצורך השכרה באירוע.

הבחירה באותו אלמנט של אוטו אוכל זה או אחר לאירועים בין אם מדובר באוכל שהוא קינוחים בלבד, ובין אם מדובר באוכל שהוא בשרי, או חלבי היא בחירה מאד איכותית שמכניסה לא רק אטרקציה לאירוע, אלא הופכת אותו לשם דבר.

כל חברה מקצועית המספקת שירותי השכרה של דוכני מזון או הפעלה שלהם לבטח תוכל לדאוג לכך שתהיה לכם מכונת סוכר להשכרה איכותית ובטעמים מגוונים.

שילוב אטרקציה מתוקה באירוע תגרום לאירוע פשוט להיראות אחרת, וזוהי אטרקציה המתאימה גם לחתונות, לבר או בת מצווה, ברית או בריתה ואפילו ימי הולדת עגולים או אירועי חברה. כי כולם פשוט אוהבים קינוחים מתוקים, ובטח כאלו שמחזירים אותם לזיכרונות ילדות קלאסיים.

 

עד כמה מכונת סוכר היא יעילה?

מכונת סוכר מסוגלת לייצר עד לשלושה מקלות גדושים ומפוארים בשיערות סבתא מתוקים וטעימים, בדקה אחת בלבד!

אפשר לראות אותה בפסטיבלים, ימי גיבוש של עובדים, ולשלב אותה גם עם מכונות פופקורן, מכונות תירס וגם מפלי שוקולד מפנקים.

חשוב לשים לב, כאשר אתם מבררים על מכונת סוכר להשכרה יש לוודא שהיא מגיעה נקייה. גשו אפילו אל מחסני החברה לאיסוף הציוד, בקשו לקבל הדרכה מקצועית על תפעול המכונה במידה ולא אתם מתפעלים אותה וודאו שהיא אכן תקינה, ואין בה תקלות.

כל חברה מקצועית מחזיקה באמתחתה אנשים טכניים המאפשרים לקבל הדרכה על פעולת המכונה. ואם אתם מאופיינים כבעלי זיכרון קצר, דאגו להסריט או לצלם את ההפעלה. השכרה של מכונה זו, או כל מכונה אחרת של מזון או קינוחים לאירוע חייב להיות מלווה בליווי טכני מקצועי שיוכל להיות לכם זמין גם במהלך האירוע.

ממש כמו כל מכשור שאתם שוכרים לאירוע, גם כאן אין שום סיבה שתישארו ללא מענה. ובפרט שמדובר במזון, שעליו חשוב לקבל את מלוא המענה בזמן אמת.

אם האירוע שלכם הוא אירוע קטן, מומלץ לשכור מכונת סוכר אחת בלבד. אך אם האירוע הוא אירוע גדול כמו פסטיבל כלשהו, כנס, או פשוט אירוע עם מספר רב של משתתפים אין שום מניעה בהשכרה של כמה מכונות סוכר ואף הצבה של איש צוות צמוד לכל מכונה.

צעד זה יסייע לכם במניעת עיכובים ו’פקקים’ לצד המכונות ויותיר את המכונות כאטרקציות נהדרות כפי שהן צריכות להיות. מהירות, איכותיות ובעיקר טעימות.

 

מה הכי חשוב לדעת בהשכרת מכונות סוכר?

התשלום עבור השכרה של מכונה זו הוא עבור המכונה בלבד. משמע, אתם למעשה לא מקבלים ציוד נלווה כלשהו עם המכונה. לכן אם אתם זקוקים למקלות סוכר, את אלו תצטרכו לרכוש בנפרד מהמכונה.

לפני הכל, כשאתם מבררים על השכרת מכונת סוכר בדקו שהחברה תוכל גם למכור לכם בנפרד את מקלות העץ. כך תחסכו לעצמכם ללכת ולחפש מקלות עץ בחברה אחרת, ותוכלו לסיים את כל העסקה במקום אחד.

על איכות, ומקצועיות אסור להתפשר. בדקו היטב את החברה ממנה אתם שוכרים את המכונה. בקשו המלצות מקולגות, חברים ואפילו משפחה אם אתם יכולים. קבלו ביקורות מאנשים עליהם אתם סומכים ובקשו גם לשוחח עם לקוחות קודמים או לקוחות עבר.

אחרי הכל, לכל אלמנט יש השפעה ישירה על אווירת האירוע שלכם. גם לדוכני מזון, גם לקינוחים, ובטח לבטח גם לאטרקציות.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם
iconmail